Wednesday 25 April 2012

saman oh saman

hari ni aku kena pergi menyetelkan saman kat MPS(majlis perbandaran selayang) disebabkan adik ipor kesayangan aku la. tau buat salah tapi tak tau nak pergi bayar. dah la balik 3, 4 bulan sekali. rasa M melanda sebenarnya tapi dek kerana tempoh bayar sampai esok je, aku gagahkan la jugak pergi bayarkan. semalam nak bayar kat rawang MPS ada buka kaunter kat sana tapi sampai2 je dah tutup. jadi kena la pergi selayang tadi naib baik tau jalan kalau tak tak mau aku pergi. sampai2 je, tengok orang tak ramai. fuhhh, nasib baik. kejap je setelkan, tak sampai 10 minit pun. samannye pun tak banyak sebenarnye, cuma RM20.00 itupun sebab dapat potongan kalau tak RM60.00.. melayang gak la RM20 aku hari ni. tapi tak pe, adik ipor aku balik hujung bulan ni, boleh la claim lebih sikit.hehehe..


saman dah setahun lebih baru nak bayo..hehehe


No comments:

Post a Comment